Doprava a platba
Zásilky jsou odesílány Českou poštou nebo kurýrem DPD:
- Doručení zpravidla následující pracovní den (platí pro objednávky do 12 hodin).
- Cena 69 - 99 Kč (při nákupu nad 1000 Kč zdarma).
- Doručení během pracovního dne mezi 8–18 h. Informační SMS o čísle zásilky, data doručení a u dpd i přibližném čase. Na stránkách www.dpd.cz máte možnost změnit datum a čas doručení. U České pošty při nezastižení na adrese bude balík uložen na poště po dobu 7 dní.
- U balíkovny a DPD PickUp si zboží vyzvedáváte na odběrném místě, které si vyberete, nebo ve výdejních boxech. Pokud zvolíte výdejní box a zásilka nebude splňovat rozměry (do boxů se nevejdou cestovní kufry velikosti L a XL), bude uloženo na nejbližším možném odběrném místě, může se však stát že nebude doručeno a bude vráceno.
Doručení do zahraničí, včetně Slovenska, přepravní službou DPD. Cenu za dopravu do zahraničí uvidíte v objednávce.
MOŽNOSTI PLATBY:
Platba kartou, Google Pay, Apple Pay – platba bude probíhat přes Vaši platební kartu (povolenou pro platby na internetu). Využíváme platební systém ShoptetPay.
Rychlá platba přes banku - u vybraných bank (ČS, KB, ČSOB, Fio banka, Raiffeisenbank, AirBank, Moneta) platba proběhne ihned. Zdarma. Zboží skladem je ihned odesláno. Využíváme platební systém ShoptetPay.
Bankovní převod – Pokud je zboží skladem, údaje k platbě Vám budou zaslány ihned, pokud není, po zpracování naším pracovníkem a případné domluvě se zákazníkem. Platíte do Fio banky. Zdarma.
Dobírka – Cena za dobírku je 30 Kč. Zboží skladem je ihned odesláno.
PRO VAŠE POHODLÍ:
1) Jakýkoliv výrobek zakoupený v naší internetové prodejně můžete bez udání důvodů vrátit zpět do 100 dnů, více info v obchodních podmínkách.
2) Pokud by se náhodou stalo, že zboží poškodí přepravní firma, bude stačit, pokud nás kontaktujete po emailu nebo telefonu a zašleme Vám ihned poškozenou část novou, nebo případně nový produkt.
3) Reklamace vyřizujeme nejčastěji do 7–14 dní. Vyplníte si formulář, kde je možnost i objednat svoz pro vaše produkty.
4) Při reklamaci stačí pouze uvést číslo objednávky nebo jméno na které bylo zboží odesláno. Více info v obchodních podmínkách.
5) V případě jakýchkoliv dotazů po dobu používání zakoupených produktů nás kontaktujte.
6) U většiny produktů jsou reálné recenze našich zákazníků. Po nákupu přijde za 30 dní žádost o recenzi emailem.
7) Jsme držiteli certifikátu "Ověřeno zákazníky" a členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
8) Na internetovém trhu jsme od roku 2007.
9) Bližší informace zjistíte na stránce o nás.