Vážení zákazníci, dne 23.12. a 27.12. nezasíláme, veškeré objednávky budou zaslány dne 30.12..

Doprava a platba

ceska posta logo   DPD_logo_redgrad_rgb   Balikovna_E-shopy_RGB   dpd-pickup-logo

Zásilky jsou odesílány Českou poštou nebo kurýrem DPD:

- Doručení zpravidla následující pracovní den (platí pro objednávky do 12 hodin).

- Cena 69 -  99 Kč (při nákupu nad 1000 Kč zdarma).

- Doručení během pracovního dne mezi 8–18 h. Informační SMS o čísle zásilky, data doručení a u dpd i přibližném čase.  Na stránkách www.dpd.cz máte možnost změnit datum a čas doručení. U České pošty při nezastižení na adrese bude balík uložen na poště po dobu 7 dní.

- U balíkovny a DPD PickUp si zboží vyzvedáváte na odběrném místě, které si vyberete, nebo ve výdejních boxech. Pokud zvolíte výdejní box a zásilka nebude splňovat rozměry (do boxů se nevejdou cestovní kufry velikosti L a XL), bude uloženo na nejbližším možném odběrném místě, může se však stát že nebude doručeno a bude vráceno.

 Doručení do zahraničí, včetně Slovenska, přepravní službou DPD. Cenu za dopravu do zahraničí uvidíte v objednávce.


MOŽNOSTI PLATBY:

Platba kartou, Google Pay, Apple Pay  – platba bude probíhat přes Vaši platební kartu (povolenou pro platby na internetu). Využíváme platební systém ShoptetPay.

Rychlá platba přes banku - u vybraných bank (ČS, KB, ČSOB, Fio banka, Raiffeisenbank, AirBank, Moneta) platba proběhne ihned. Zdarma. Zboží skladem je ihned odesláno. Využíváme platební systém ShoptetPay.

Bankovní převod Pokud je zboží skladem, údaje k platbě Vám budou zaslány ihned, pokud není, po zpracování naším pracovníkem a případné domluvě se zákazníkem. Platíte do Fio banky. Zdarma.

Dobírka – Cena za dobírku je 30 Kč. Zboží skladem je ihned odesláno. 


PRO VAŠE POHODLÍ:

1) Jakýkoliv výrobek zakoupený v naší internetové prodejně můžete bez udání důvodů vrátit zpět do 100 dnů, více info v obchodních podmínkách.

2) Pokud by se náhodou stalo, že zboží poškodí přepravní firma, bude stačit, pokud nás kontaktujete po emailu nebo telefonu a zašleme Vám ihned poškozenou část novou, nebo případně nový produkt.

3) Reklamace vyřizujeme nejčastěji do 7–14 dní. Vyplníte si formulář, kde je možnost i objednat svoz pro vaše produkty.

4) Při reklamaci stačí pouze uvést číslo objednávky nebo jméno na které bylo zboží odesláno. Více info v obchodních podmínkách.

5) V případě jakýchkoliv dotazů po dobu používání zakoupených produktů nás kontaktujte.

6) U většiny produktů jsou reálné recenze našich zákazníků. Po nákupu přijde za 30 dní žádost o recenzi emailem.

7) Jsme držiteli certifikátu "Ověřeno zákazníky" a členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

8) Na internetovém trhu jsme od roku 2007.

9) Bližší informace zjistíte na stránce o nás.